شیمی پلیمر بر شیمی بنیادی پلیمرهای آلی مصنوعی با وزن مولکولی بالا
نوشته شده توسط : محسن راد

مقدمه ای بر شیمی پلیمر بر شیمی بنیادی پلیمرهای آلی مصنوعی با وزن مولکولی بالا تمرکز دارد. این کتاب اصول اساسی شیمی پلیمر را از روشهای مهم تعیین وزن مولکولی گرفته تا مکانیسم های ساده تر پلیمریزاسیون توضیح می دهد. روش های اسمزی ، پراکندگی نور ، و گرانروی برای تعیین وزن مولکولی به طور کامل همراه با سینتیک نمونه های منتخب تراکم و پلیمریزاسیون افزودنی رادیکال آزاد مورد بحث قرار گرفته است. ویژگیهای اصلی پلیمریزاسیون یونی نیز به تفصیل توضیح داده شده است. این متن ، ترمودینامیک محلول های پلیمری یا روشهای تعیین ساختار را پوشش نمی دهد. این نشریه مرجع خوبی برای دانشجویان دانشگاه و کالج فنی است که در زمینه شیمی پلیمر تحقیق می کنند.این کتاب مهم ترین و اصلی ترین مفاهیم تکنیک های شبیه سازی مولکولی و میکرو را ارائه می دهد. این کتاب خوان را قادر می سازد تا مهارت های خود را در توسعه برنامه های شبیه سازی با ارائه مشکلات فیزیکی و نمونه برنامه های شبیه سازی برای استفاده از آنها بهبود بخشد.ابزارهایی را برای توسعه مهارت ها در توسعه برنامه های شبیه سازی ارائه می دهد
شامل نمونه برنامه های شبیه سازی برای استفاده خواننده است
ضمیمه زبان Fortran و C را به زبان ساده توضیح می دهد تا به افراد غیر متخصص اجازه استفاده از آنها را بدهد
این کتاب با استفاده از دستگاه حالت جامد و کمک های الکترومغناطیسی به مجموعه ، الکترونیک قدرت مدرن را معرفی می کند ، یعنی کاربرد دستگاه های نیمه هادی در کنترل و تبدیل توان الکتریکی. افزایش دسترسی به سوئیچ های حالت جامد باعث گسترش سریع برنامه های کاربردی شده است ، از کنترل قدرت نسبتاً کم تجهیزات داخلی ، تا کنترل قدرت بالای فرایندهای صنعتی و کنترل قدرت بسیار بالا در طول خطوط انتقال.
مه ای بر جریان سیال عملی اطلاعاتی در مورد راه حل عملی جریان سیالات و مشکلات انتقال سیالات از طریق کاربرد دینامیک سیالات ارائه می دهد.
متن با تأکید بر حل مشکلات عملیاتی و طراحی ، مطابق با روندهای مهندسی بر روی روش های رایانه ای تمرکز می کند. با تمرکز بر جریان دوغاب و مایعات غیر نیوتنی ، برای دانش آموزان و مهندسی که باید با مشکلات عملی جریان سیالات روبرو شوند مفید خواهد بود.
این متن مقدمه ای جامع برای کل طیف وسیعی از دستگاهها ارائه می دهد و کاربردهای آنها را با در نظر گرفتن حداقل زمینه ریاضی و الکترونیکی مورد بررسی قرار می دهد. این دوره یک سال تمام در زمینه الکترونیک قدرت را پوشش می دهد. تمرینات متعدد ، نمونه های کار شده و خودارزیابی برای تسهیل مطالعه خود و یادگیری از راه دور گنجانده شده است.






:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: